Jak na objednávku po netu

Vážení rodiče a žáci školy, pro registraci strávníků postupujte podle následujících pokynů:

Registrace služby

Ve školní jídelně obdržíte číslo zařízení k přihlášení pro objednávání stravy na internetu. Zároveň obdržíte uživatelské jméno a heslo.

Přihlašovací údaje budou vydány pouze zákonným zástupcům.  

Můžete též zadat e-mailovou adresu, na kterou Vám systém může zasílat tyto zprávy:

  • potvrzení objednávky
  • nedostatečná výše konta
  • neodebraná strava
  • měsíční přehled

Při zřízení této služby můžete určit, které z těchto zpráv si přejete zasílat.

Po přihlášení do systému si můžete kdykoliv později změnit heslo, e-mail i zasílané zprávy v sekci Nastavení uživatele.

 

Objednávání stravy

  1. Od následujícího dne po registraci lze objednávat na adrese: www.strava.cz
  2. Vyplňte a potvrďte položku zařízení: 5276 /odeslat/
  3. Vyplňte položky Uživatel Heslo /odeslat/

Jste přihlášeni přímo do naší školní jídelny a můžete objednávat stravu.

      4. Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky. Potvrďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek. Nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.

      5.Odhlášení

Pokud na kontě nemáte kredit, není možné objednávání stravy přes internet. Při platbě převodem na účet bude mít strávník automaticky obědy přihlášené na následné období až po doručení částky.

Každý strávník zaregistrovaný a přihlášený ke stravování má po zaplacení stravného automaticky přihlášeny obědy č. I. Oběd č. II. je možný objednat tři pracovní dny předem (např. v pondělí na čtvrtek). 

Oběd č. II. bude uvařen pouze při objednávce nejméně 20 porcí, nejvíce 200 porcí. Po naplnění limitu bude provádění změn zablokováno.

       6. Mobilní aplikace - obědy také můžete objednávat, odhlašovat případně kontrolovat stav konta či odběr obědů pomocí mobilní aplikace pro váš telefon. Návod jak na to najdete ...

 

Spojení více účtů do jednoho profilu (sourozenci, ...)

Návod na ovládání více účtů z jednoho přihlašovacího profilu najdete pod tímto odkazem.